Transzgenerációs epigenetikus kineziológiai tanácsadó blogja...

Transzegenerációs epigenetikus kineziológiai tanácsadó
Ha kérdésed van : tamasii.timea@gmail.com


2011. október 11., kedd

Találkozásom a kineziológiával

Az én életembe akkor lépett be amikor a legnagyobb mélyponton voltam, és a világom összedőlni látszott. Egyszerűen nem volt más választásom keresnem kellett valakit aki segít, mert egyedül nem bírtam kimászni a romok alól. Voltak barátaim, anyukám, testvérem, családom akik mellettem álltak, és nagyon sokat segítettek....de nem ment mégsem....csak egy helyben topogtam és nem láttam kiutat.Volt hogy levegő vétel is nehezemre esett, annyira pánikban voltam. Éreztem, hogy muszáj keresnem valakit, aki segíteni tud nekem, vagy végem. Aztán valahogy összeszedtem magam annyira, hogy eljutottam egy kineziológushoz, és persze nekem nem Ő volt az igazi,( elsőre nekem a szerelem sem jött be... )De maga a módszer ahogy közelített  hozzám, az nagyon megtetszett, és már ott éreztem, hogy erről bővebben akarok tudni, tanulni.Tehát elkezdtem kicsit kutakodni a témában, és megtaláltam második próbálkozásra pont azt az embert akire szükségem volt. Amikor elkezdtünk együtt dolgozni a problémámon, ami párkapcsolati  volt, nagyon üresnek és remény vesztetnek éreztem magam, a legelső alkalmat végig bőgtem....még jó hogy sok zsepije volt...De már rögtön miután hazamentem és még ott is bőgtem kicsit, mert sok mindent felkavart bennem, tehát rögtön utána megjött valami olyasmi érzés hogy elindultam, nem tudtam mitől, miért, de valamerre megmozdultak bennem a dolgok. Tehát elkezdtem hozzá járni. És már a második alkalom után jelentkeztem a tanfolyamra és tanulni is kezdtem a kineziológiát. Kezelésekre, oldásokra 5 alkalommal mentem hozzá, és utána éreztem azt, hogy túl vagyok a nehezén. Elkezdtem másképpen gondolkodni, más szemszögből látni magam és a helyzetemet. Ráláttam kívülről és nem benne toporogtam a saját kis romhalmazomban. Elkezdtem bízni magamban, és ez volt a legfontosabb, hogy hinni kezdtem benne hogy így vagy úgy de meg tudom oldani a dolgaimat és tovább tudok lépni.
Ezt az érzést szeretném én is továbbadni azoknak akik hozzám jönnek "oldásra". Ennek a megtapasztalására szeretnék segítséget nyújtani. Visszaadni az önmagunkba vetett hitet.
Ha nekem sikerült bárkinek sikerülhet.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése